• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 07:43
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

​افزايش2 درصدي توليد در نيروگاه‌ ‌نكا

توليد انرژي نيروگاه شهيدسليمي نكا در سه ماهه اول سال جاري با افزايش 2 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل به 2 ميليارد و 424 ميليون و 687 هزار كيلووات ساعت رسيد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومي شركت مديريت توليدبرق نكا، از اين ميزان توليد 2 ميليارد و 334 ميليون و 182 هزاركيلووات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تحويل شد. در اين سه ماه بيش از 89.25 درصد انرژي توليدي در واحدهاي بخاري و حدود 10.75 درصد در واحدهاي سيكل­تركيبي بدست آمد، سهم سوخت گاز در توليد انرژي 89 درصد و سهم مازوت 11 درصد بوده است. همچنين عليرغم خروج­ هاي برنامه ­ريزي شده واحدهاي بخاري و سيكل­تركيبي جهت انجام تعميرات اساسي و مياندوره­اي ، حدود 21 درصد انرژي تعهدي نيروگاه، طبق قرارداد محقق شد.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2905
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست