• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:56
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واحد305 مگاواتی شماره 2 نیروگاه رامین اهواز پس از تعمیرات مياندوره اي وارد مدار سراسری برق کشور شد

واحد 305 مگاواتی شماره 2 نیروگاه رامین اهواز پس از انجام تعمیرات مياندوره اي مجددا وارد مدار سر اسری برق کشور شد .

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز- ناصر محمدي، مديرعامل نیروگاه رامین اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با گذر از تابستان طاقت فرسا و پيك مصرف برق، واحد 305 مگاواتی شماره 2 این نیروگاه در مهرماه سال جاري جهت انجام تعمیرات مياندوره اي ، رفع محدودیتهای تولیدی و بمنظور بالابردن سطح آمادگی تولید برق از مدار خارج شده بود و پس از توقف ۲۴ روزه بدست پرسنل تلاشگر نيروگاه تعمیر و مجدد به شبکه سراسری برق کشورمتصل شد . محمدي با اشاره به تخصص و تجارب ارزشمند متخصصان نیروگاه رامین در تعمیرات واحدهای نیروگاهی اظهار داشت : ایام گرم سال بدلیل مصرف بالای انرژی برق ، شرایط حساسی را برای نیروگاههای کشور بخصوص نیروگاههای حرارتی ایجاد می کند و تولید این انرژی جز با مراقبتهای اصولی ، بهره برداری صحیح و تعمیرات بموقع میسر نمی شود و به لطف خدا با انجام تعمیرات مياندوره اي این واحد ، سطح آمادگي اين نيروگاه را بمنظور توليد پايدار انرژي حياتي برق افزايش داديم. وی مهمترين اقدامات تعميراتي بروي اين واحد 305 مگاواتي را  تعویض لوله های کور کندانسور و شستشوی آنها،سرویس مبدلهای حرارتی،تکمیل سیستم مونیتورینگ واحد ، سرویس کولینگ تاور ها ، رفع اشکالات بویلر و تعمیر ویبره توربو فیدپمپ عنوان نمود. لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با شش واحد تولیدی به ظرفیت 1850 مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تولید کننده حدود 40 درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی در تامین آسایش مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفاء می کند. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1879
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست