واحد سوم نیروگاه گازی درود پس از شش ماه تلاش مستمر راه اندازی شد.
[tts-start]
به گزارش دفتر روابط عمومی نیروگاه درود- با استعانت از خداوند متعال و با تلاش های شبانه روزی همکاران شرکت تولید نیروی برق مفتح و نیروگاه دورود، پس از 6 ماه تلاش مستمر واحد 3 نیروگاه گازی دورود با شبکه سراسری سنکرون شد.
مسعود مرادی، مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از ابلاغ توسط شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی مبنی بر جابجائی این واحد از زاهدان به دورود به دلیل وجود زیرساخت های لازم در این نیروگاه، انجام این پروژه در مدت زمان 6 ماه توسط پیمانکار بخش خصوصی در دستور کار شرکت قرار گرفت و پس از تلاش های شبانه روزی در ساعت 14:55 مورخ 9/5/96 با شبکه برق سراسری سنکرون گردید.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وارد مدار شدن این واحد، ظرفیت نامی نیروگاه دورود از 50 مگاوات به 75 مگاوات افزایش یافت.
[tts-end]