پس از انجام تعمیرات اساسی ، واحد 8 گازی نیروگاه کرمان وارد مدار شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی نیروگاه کرمان، با همت همکاران تعمیرات این نیروگاه و شرکت پیمانکار، پس از بازسازي یاتاقان ژورنال کمپرسور و اعمال تنظیمات طبق دستورالعمل سازنده، رفع عیب از درب های آنتی ایمپلوژن و دیگر قسمت های ایراینتک، تعویض آجرهای نسوز محفظه احتراق و اصلاح کستل های میکسینگ چمبر واحد ۸ گازی این نیروگاه استارت و در مدار قرار گرفت و هم اکنون در حال بهره برداری است.
[tts-end]