• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:51
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس از مدار خارج شد

واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس جهت رفع نشتی از بویلر و انجام پرمیت های صادر شده از مدار خارج گردید.

[tts-start] ​واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس جهت  رفع نشتی از بویلر و انجام پرمیت های صادر شده در ساعت ۲۳:۵۵ مورخ ۹۷/۱۰/۳ از شبکه سراسری جدا گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1792
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست