واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس از مدار خارج شد
واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس جهت رفع نشتی از بویلر و انجام پرمیت های صادر شده از مدار خارج گردید.
دوشنبه 01 تیر 1405
واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس جهت رفع نشتی از بویلر و انجام پرمیت های صادر شده از مدار خارج گردید.