واحد 305 مگاواتي شماره يك نيروگاه رامين اهواز جهت انجام تعميرات اساسي از مدار خارج شد
واحد 305 مگاواتی شماره یک این نیروگاه بمنظور رفع محدودیت ها در تولید پایدار انرژی برق و انجام تعمیرات اساسی بلند مدت از مدار خارج شد.
سه شنبه 02 تیر 1405
واحد 305 مگاواتی شماره یک این نیروگاه بمنظور رفع محدودیت ها در تولید پایدار انرژی برق و انجام تعمیرات اساسی بلند مدت از مدار خارج شد.