• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:54
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور رتبه سوم کشوری را در بازار برق کسب کرد

نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور سال گذشته موفق به کسب رتبه سوم در بین نیروگاه های کشور در بخش بازار برق شد.

[tts-start] نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور سال گذشته توانست رتبه سوم را در بین نیروگاه های کشور در بخش بازار برق کسب کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق خیام، معاون تولید این شرکت گفت: نیروگاه نیشابور با کسب امتیاز 916 هزارم و با چهار رتبه ارتقاء نسبت به سال 93 موفق به کسب رتبه سوم بازار برق کشور شد.
رضا سامی خاطرنشان کرد:هر ساله شرکت مدیریت شبکه برق ایران همه نیروگاه های شرکت کننده در بازار برق را مورد ارزیابی قرار می دهد که متوسط  این شاخص در کشور، سال گذشته 667 هزارم  بوده است.
وی افزود:  مقایسه نیروگاه ها در کشور براساس شاخص نرخ انرژی قابل تولید می باشد که  شامل پارامترهایی چون میزان تولید، تعداد خروج های اضطراری، جرایم و بهای برق فروخته شده است.
مهندس سامی خاطرنشان کرد: همه نیروگاه ها با عدد 1 نرمالیزه می شوند چون امتیاز رتبه اول 1 است و بقیه زیر 1 می باشند. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 3086
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست