نصب سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش در نیروگاه خلیج فارس انجام شد
با توجه به الزام سازمان محیط زیست، سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش برای سه واحد در نیروگاه گازی خلیج فارس نصب شد.
سه شنبه 02 تیر 1405
با توجه به الزام سازمان محیط زیست، سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش برای سه واحد در نیروگاه گازی خلیج فارس نصب شد.