نصب دوربین نظارتی در ارتفاع نیروگاه شهیدرجایی
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در ادامه پروژه بکارگیری دوربین های نظارتی برای پایش و حفاظت فیزیکی در نیروگاه، یک دستگاه دوربین با استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی، در ارتفاع 70 متری دودکش نصب شد.