• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:31
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نصب دوربین نظارتی در ارتفاع نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در ادامه پروژه بکارگیری دوربین های نظارتی برای پایش و حفاظت فیزیکی در نیروگاه، یک دستگاه دوربین با استفاده از توانمندی و ظرفیت های داخلی، در ارتفاع 70 متری دودکش نصب شد.

[tts-start] ضرورت مانیتورینگ محوطه داخلی و پیرامونی نیروگاه با هدف کمک به حفاظت از تجهیزات، سازه ها و نیروی انسانی، تاکنون موجب اجرای پروژه نصب دوربین های نظارتی در 5 فاز شده است که 4 فاز نخست این پروژه، از سوی پیمانکاران واجد صلاحیت و فاز پنجم آن با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخل شرکت به انجام رسید و هم اکنون نیز در ادامه طرح، کار نصب یک دستگاه دوربین در ارتفاع دودکش از سوی گروه انفورماتیک و با کمک گروه ایمنی به پایان رسید. انجام این پروژه، با توجه به حساسیت بالای کار در ارتفاع که با خطرات احتمالی همراه بود، نیازمند حضور افراد متخصص کار در ارتفاع را طلب می کرد؛ بنابراین پس از بررسی موضوع، تعدادی از کارکنان گروه ایمنی نیروگاه که دارای صلاحیت کار در ارتفاع بودند، برای نصب دوربین در ارتفاع 70 متری دودکش انتخاب شدند. تیم دونفره ایمنی در ابتدا با حضور در طبقه اول دودکش و طناب کشی در زیر آن، اقدام به انتقال تجهیزات به طبقه دوم نمودند. سپس با هماهنگی گروه انفورماتیک، دوربین قدیمی که پیش از این در محل، نصب شده بود، بی برق و از پایه آن جدا شد و در ادامه، دوربین جدید بر روی پایه آن نصب و با موفقیت مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه با استفاده از ظرفیت ها و منابع داخلی و با کمک گروه انفورماتیک، ایمنی، کارگاه نیروگاه بخار و همراهی حراست و امور محرمانه نیروگاه به انجام رسید که موجب صرفه جویی ریالی قابل توجهی شده است. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2012
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست