مشارکت نیروگاه شهید رجایی در کنترل فرکانس شبکه سراسری تولید برق
نیروگاه شهید رجایی با هدف کاهش نوسانات ولتاژ برق کشور، در طرح کنترل فرکانس شبکه سراسری مشارکت دارد.
دوشنبه 01 تیر 1405
نیروگاه شهید رجایی با هدف کاهش نوسانات ولتاژ برق کشور، در طرح کنترل فرکانس شبکه سراسری مشارکت دارد.