• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:58
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خبرداد؛ راه اندازی واحد 3 نیروگاه بندرعباس

واحد 3 نیروگاه بندرعباس با شبکه سراسری پارالل گردید.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه بندر عباس- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در این باره اظهار داشت: واحد 3 نیروگاه بندرعباس که به علت نشتی واتروالهای تشکیل دهنده دیواره اکونومایزرطبقه 6 در تاریخ 12 آبان 97 از مدار خارج شده بود، پس از اتمام کار تعمیرات و رفع نشتی از بویلر در ساعت 14 روز 15 آبان 97 آماده راه اندازی گردید. اسدی اضافه کرد: در ساعت 16:27 دقیقه روز 18 آبان 97 با اعلام موافقت دیسپاچینگ ملی واحد فوق الذکر با شبکه سراسری پارالل گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1953
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست