مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خبرداد؛ راه اندازی واحد 3 نیروگاه بندرعباس
واحد 3 نیروگاه بندرعباس با شبکه سراسری پارالل گردید.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی نیروگاه بندر عباس- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در این باره اظهار داشت: واحد 3 نیروگاه بندرعباس که به علت نشتی واتروالهای تشکیل دهنده دیواره اکونومایزرطبقه 6 در تاریخ 12 آبان 97 از مدار خارج شده بود، پس از اتمام کار تعمیرات و رفع نشتی از بویلر در ساعت 14 روز 15 آبان 97 آماده راه اندازی گردید.
اسدی اضافه کرد: در ساعت 16:27 دقیقه روز 18 آبان 97 با اعلام موافقت دیسپاچینگ ملی واحد فوق الذکر با شبکه سراسری پارالل گردید.
[tts-end]