• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:08
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مانور لیمنی و آتش نشانی در مواقع اضطراری

با هدف ارزیابی آمادگی و اقدام موثر در شرایط اضطراری مانور ایمنی و آتش نشانی در نیروگاه بخار بندرعباس برگزار شد

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و با هدف ارزیابی آمادگی و اقدام موثر در شرایط اضطراری مانور ایمنی و آتش نشانی در روز 15 آبان ماه 1397 در نیروگاه بخار بندرعباس برگزار شد.براساس این گزارش این مانور با حضور محمودی دبير كميته پدافند غير عامل و شفاخواه دبیر تخصصی کارگروه پدافندغیرعامل زیستی استانی با موضوع امداد و نجات و آتش سوزی و توسط پرسنلHSE (ایمنی واتش نشانی-واحد بهداشت درمان-محیط زیست) پرسنل امور بهره برداری بخار ،پرسنل حراست،ونمايندگان امورهاي تعميرات مكانيك ابزاردقيق و الكتريك بدلیل اهمیتی که نیروگاه به عنوان یک زیر ساخت از آن برخوردار است در ايستگاه گاز واحدهای۳و۴ در روز 15 آبان ماه 1397در نیروگاه بندرعباس برگزار گردید . در پایان مانور نقاط ضعف و قوت مورد توجه و بررسی قرار گرفت و برای رفع مشكلات تاكيد شد./حقانی/ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1952
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست