• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:32
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مانور اطفاء حریق در نیروگاه خلیج فارس برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج مانور اطفا حریق و مقابله با حوادث تانکرهای حامل سوخت و نشتی مایعات قابل اشتعال در نیروگاه گازی خلیج فارس برگزار گردید.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس، مانور اطفاء حریق در شرایط بحرانی به مناسبت هفته بسیج در نیروگاه گازی خلیج فارس برگزار شد. این مانور که با هدف آموزش و آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث و با حضور مدیر عامل و جمعی از پرسنل ایمنی و حراست برگزار شد. در این تمرین برای  اطفاء حریق از ماشین آتش نشانی و کپسولهای پودر و گاز مخلوط استفاده گردید.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1873
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست