سومين نشست علمي - آموزشي مسئولان ايمني شهرستان نكا در نيروگاه
سومين نشست علمي – آموزشي مسئولان ايمني واحدهاي صنعتي شهرستان نكا با هدف تبادل تجارب و ارتقاء توانمندي آنان از طريق افزايش دانش و مهارت براي صيانت از نيروي كار شاغل در صنايع به ميزباني نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
نشست مسئولان ايمني واحدهاي صنعتي شهرستان نكا در نيروگاه شهيد سليمي نكا
سومين نشست علمي – آموزشي مسئولان ايمني واحدهاي صنعتي شهرستان نكا با هدف تبادل تجارب و ارتقاء توانمندي آنان از طريق افزايش دانش و مهارت براي صيانت از نيروي كار شاغل در صنايع به ميزباني نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
در اين نشست كه رؤساي ادارات صنعت، معدن و تجارت، محيط زيست و تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمع ديگري از مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند، ابتدا معاون مالي و پشتيباني شركت مديريت توليدبرق نكا از نيروي انساني به عنوان بزرگترين سرمايه سازمان ياد كرد و گفت: سالمسازي محيط كار و در نتيجه صيانت از نيروي انساني بايد در اولويت كار سازمانها قرار گيرد.
فرهاد كريمي همچنين افزود: توسعه پايدار زماني اتفاق خواهد افتاد كه همه الزامات و مقررات مرتبط با حفظ نيروي انساني، منابع طبيعي و محيط زيست بصورت متوازن مراعات گردد.
وي همچنين به اهميت H.S.E در واحدهاي صنعتي اشاره كرد و گفت: H.S.E در نيروگاهها و صنعت برق امري الزامي و ضروري است نه يك انتخاب كه با تغيير نگرش و مديران، دستخوش تحول گردد.
در ادامه مهندس حجت ا … گلبابائيان كارشناس مسئول ايمني و بهداشت كار شركت مديريت توليدبرق نكا گزارشي از عملكرد يكساله نيروگاه در حوزه ايمني و بهداشتكار ارائه نمود و سپس برنامه نشست طبق دستور كار تنظيمي ادامه يافت. [tts-end]