• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:05
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رفع گیر از IGV واحد ۶ گازی نیروگاه کرمان بدون خروج واحد

رفع گیر از IGV واحد ۶ گازی نیروگاه کرمان بدون خروج واحد انجام شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق کرمان-دمپرهاي IGVبه منظور كنترل هواي ورودي به توربين گاز در هنگام راه اندازي و بهره برداري از اهمیت ویژه ای برخوردار مي باشند که در هنگام راه اندازي بسته بودن IGVيكي از مواردي است كه از پديده SURGINGجلوگيري مي كند. اما وظيفه اصلي گايدون كنترل دماي خروجي توربين TETCاست كه بخصوص اين مسئله هنگام بهره برداري از واحدهاي گازي بصورت سيكل تركيبي مي باشد كه دماي بويلرها بايد در حد ثابت بماند. تعيين موقعيت گايدون و فرماني كه بصورت پالس روي موتور آن مي آيد از دماي خروجي توربين TETCاست كه با توجه به دماي ترموكوپلها نصب شده در ديفيوزر توربين و دماي هواي ورودي ( AMBIENT ) حائز اهمیت است . در هنگام بهره برداري و افزايش بار تا BASE LOADاز دماي 545 درجه سانتيگراد گايدون بايد شروع به باز نمودن بکند و در بار پايه به حداكثر خود يعني 100% باز برسد. لازم به ذکر است که در حالت نرمال بهره برداري تمام اين موارد بصورت اتوماتيك توسط سيستم كنترلي اعمال مي شود. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2242
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست