• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:10
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رفع نشتی هیدروژن در ژنراتور واحد بخاری 250 مگاواتی نیروگاه شهید رجایی

نشتی هیدروژن ژنراتور واحد شماره 2 بخاری نیروگاه شهید رجایی رفع شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی- کارکنان تعمیرات مکانیک نیروگاه در پی وقوع نشتی هیدروژن از محل سیستم خنک کاری ژنراتور واحد شماره 2 بخاری این شرکت، اقدام به نشت یابی و رفع آن نمودند. در این عملیات تعمیراتی که با حضور گروه ایمنی همراه بود، سیستم خنک کاری ژنراتور واحد، مورد برسی دقیق قرار گرفت که پس از شناسایی محل نشت هیدروژن، مشکل ایجاد شده رفع گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1985
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست