• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:30
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

راه اندازی واحد 4 نیروگاه بندرعباس

واحد۴ نیروگاه بندرعباس باشبکه سراسری پارالل گردید.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان اظهارداشت: واحد ۴ نیروگاه بندرعباس که به علت شروع تعمیرات دوره ای در تاریخ 1 آبان 97  از مدار خارج شده بود. پس از پایان عملیات مجددا  با شبکه سراسری پارالل گردید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1893
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست