در راستاي بهبود سطح آمادگي نيروگاه رامين برای پیک سال 98؛ واحد 305 مگاواتی شماره 4 نیروگاه رامین اهواز بمنظور تعمیرات اساسی از مدار خارج شد
نیروگاه رامین با گذر از فصل گرم تابستان و کاهش مصرف این انرژی حیاتی ، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده اقدام به اجرای پروژه های تعمیراتی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بمنظور بهبود سطح آمادگی نیروگاه رامین در سال 98 می کند.