• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:56
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور پرشور کارکنان نیروگاه شهید رجایی در راهپیمایی 22 بهمن

مدیریت و کارکنان نیروگاه شهید رجایی در راهپیمایی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، کارکنان نیروگاه همگام با مردم نقاط مختلف کشور و به منظور تجدید میثاق با نظام اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری پرشور یافتند. در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 270 نفر از کارکنان این شرکت با استفاده از 3 دستگاه خودروی اتوبوس، 5 دستگاه خودروی مینی بوس، همراه با تعدادی خودروی سواری، برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، از نیروگاه به شهرستان آبیک حرکت نموده و با همراه داشتن پرچم ها و بنرهایی با مضامین دستاوردهای چهل ساله صنعت برق کشور، به صفوف راهپیمایان پیوستند. کارکنان نیروگاه در این مراسم عظیم، ضمن نشان دادن اتحاد و انسجام خود برابر ظالمان جهان، با سردادن شعارهای انقلابی، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان داده و آمادگی خود را برای پاسداری از آرمان های انقلاب اعلام نمودند. گفتنی است، به منظور هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بادکنک هایی حاوی شعارهای مدیریت مصرف برق بین کودکان حاضر در راهپیمایی توزیع شد. شایان ذکر است، هر ساله در طول ایام دهه فجر، برنامه ها و فعالیت های متنوعی با هدف تداعی خاطرات انقلاب و به منظور تجدید میثاق با نظام اسلامی در نیروگاه انجام می گیرد که امسال هم برنامه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی با حضور کارکنان، به انجام رسید. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1552
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست