• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 15:24
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هماهنگی تولید نیروگاههای خراسان برگزار شد

چهارمین جلسه هماهنگی تولید با حضور نمایندگان کلیه نیروگاههای خراسان رضوی؛جنوبی و شمالی؛ شامل: نیروگاههای طوس؛ شریعتی؛ مشهد؛ بینالود؛ شهید کاوه قاین؛ شیروان؛ گازی قاین؛ شرکت آذرخش و دیسپاچینگ برق خراسان برگزار شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق خراسان- چهارمین جلسه هماهنگی تولید با حضور نمایندگان کلیه نیروگاههای خراسان رضوی؛جنوبی و شمالی؛شامل:طوس؛ شریعتی؛ مشهد؛ بینالود؛ شهید کاوه قاین؛ شیروان؛ گازی قاین؛ شرکت آذرخش و دیسپاچینگ برق خراسان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات نیروگاهها و ارائه گزارش هاي تولید به میزبانی شرکت تولید نیروی برق خراسان برگزار شد. اهم موارد مطرح شده در این جلسه: بررسی وضعیت شبکه برق خراسان در ماه گذشته، بحث و تبادل نظر در خصوص نقش نیروگاهها در پایداری شبکه ،ارائه گزارشی از روند پیشرفت بخش بخار نیروگاههای شهید کاوه و شیروان ، تبادل نظر در خصوص مشکلات مخازن جدید سوخت نیروگاه شریعتی و اخذ تصمیم جدی در مورد پیگیری رفع نواقص توسط پیمانکار و تاکید بر پیگیری اخذ پروانه تولید نیروگاههای شهید کاوه و شیروان از اهم موارد مطرح شده در این جلسه است. حمیدرضا پورسلطانی، مدیرعامل شرکت تولید نبروی برق خراسان ضمن تشکر و قدردانی از نیروگاهها به خاطر آمادگی واحدها در دوره گرم پیک تابستان؛ به رویه جدید بازار برق اشاره کرد و گفت: عدم تخصیص آمادگی به واحدهای کوچک؛ مالکان نیروگاهها را ترغیب به تولید با این واحدها کرده است که این امر موجب کاهش راندمان و به طبع آن افزایش مصرف سوخت را بدنبال داشته است. وی با تاکید بر لزوم تکمیل مخازن سوخت نیروگاهها؛ قبل از فرارسیدن فصل سرما از نیروگاهها خواست در کنار شرکت تولید نیروی برق؛ پیگیری لازم را انجام دهند. در پایان نمایندگان نیروگاهها هر کدام مسائل و مشکلات موجود در نیروگاه خود را مطرح و تبادل نظر بین اعضا انجام شد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2639
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست