نیروگاه ری موفق به تولید 573 مگاوات با در مدار قرار گرفتن هر 23 واحد شد.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری - نیروگاه ری در تاریخ 12 خرداد 1397 موفق به تولید بار حداکثری 573 مگاوات با در مدار قرار گرفتن هر 23 واحد آن شد.
[tts-end]