• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:16
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تولید بیش از دو میلیون و 23 هزارو 576 مگاوات ساعت برق در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خبر داد: به حداقل رساندن مصرف مازوت جهت تولید برق در نیروگاه بندرعباس از مهمترین اقدامات این شرکت تا کنون بوده است.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، در ارائه گزارش صد روزه نخست دولت دوازدهم ، یکی از اقدامات شاخص انجام شده در نیروگاه بندرعباس را تولید بیش ازدو میلیون و 23 هزارو 576 مگاوات ساعت برق عنوان کرد و گفت: این میزان تولید مربوط به چهار واحد بخار و دو واحد گازی هیتاچی است که با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی استان هرمزگان در طول این مدت بسیار چشمگیر است. وی افزود: از این میزان تولید 1 میلیون و965 هزارو 350 مگاوات ساعت مجموع تولیدی واحد های بخار و 58 هزارو 226 مگاوات ساعت تولیدی دو واحد گازی در نیروگاه بندرعباس است. حجت اسدی گفت : استفاده بهینه از سوخت گاز و به حداقل رساندن مصرف مازوت جهت تولید برق در نیروگاه بندرعباس از دیگر اقدامات شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان است که خوشبختانه این میزان تاثیر زیادی در کارکرد بهینه واحد ها داشتهو به میزان قابل توجهی از آلودگی های زیست محیطی کاسته است .  وی تعمیرات دوره ای پاییزه واحدهای 1و 2 نیروگاه بندرعباس و اورهال نیمه اساسی واحد 3 این نیروگاه در کوتاه ترین زمان ممکن با بیشترین بهره وری را از اقدامات مهم انجام شده در حوزه تعمیرات و نگهداری برشمرد که تاثیر زیادی در میزان تولید و بهره وری واحد های بخار داشته است. مدیرعامل نیروگاه بندرعباس فعالیت های انجام شده در حوزه زیست محیطی را کاهش قابل توجه مصرف مازوت در فرایند تولید برق ، جمع آوری و امحا ضایعات روغن های صنعتی ، جمع آوری لجن های و ضایعات صنعتی ، پیگیری جهت خرید و نصب تجهیزات اندازه گیری میزان آلاینده ها ، پاکسازی ساحل و توسعه سرانه فضای سبز در نیروگاه بندرعباس عنوان کرد. وی تنظیم بودجه اصلاحی سال 96 و همچنین تنظیم بودجه پیشنهادی سال 97 را از اقدامات مالی این شرکت برشمرد و گفت: در حوزه پشتیبانی، ساماندهی و بهسازی منازل شهرک مسکونی در دستور کار قرار گرفت. اسدی با اشاره به اهمیت پدافندغیرعامل در نیروگاه ها مهمترین کارهای انجام شده در این زمینه را برگزاری مانورهای نشت گاز کلر، مانور آتش سوزی داخلی و مانور آتش سوزی با استفاده از توانمندی های ادارات معین داخل استان ، شرکت در دوره های آموزشی نیروگاه ها در نیروگاه شهید رجایی ، اعزام نفرات جهت شرکت در سمینار اموزشی پدافند در تهران وزارت کشور و برگزاری هفته نکوداشت پدافند غیر عامل عنوان کرد. وی در پایان ضمن قدردانی از کلیه پرسنل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان که در راستای تولید برق مستمر ایمن و اقتصادی در نیروگاه بندرعباس تلاش می نمایند افزود : سربلندي شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در عرصه صنعت برق کشور پس از لطف و عنايت باري تعالي؛ مرهون تلاش هاي خالصانه و متعهدانه نیروهای توانمندي است كه صادقانه براي بالندگي و تحقق اهداف راهبردی شرکت و صنعت برق کشور همواره می کوشند. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2251
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست