• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:22
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تولید برق نیروگاه گازی شیراز 17 درصد افزایش یافت

نیروگاه گازی شیراز در آبان‌ماه امسال با تولید بیش از 10 میلیون کیلووات ساعت انرژی، میزان تولید هشت ماهه امسال خود را به 404 میلیون کیلووات ساعت رسانده است.

[tts-start] مهدی پاک آیین، مدیرعامل شرکت مدیریت بهره‌برداری تولید برق فارس گفت: از این میزان تولید حدود 402 میلیون کیلووات ساعت انرژی به صورت خالص تحویل شبکه سراسری برق کشور شده است. وی ادامه داد: در هشت ماهه امسال حدود 96 درصد تولید تعهدی نیروگاه گازی شیراز محقق شده است.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 113
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست