تولید برق در نیروگاه خلیج فارس با تمام توان در تابستان انجام می گیرد
سرپرست شرکت مدیریت تولید برق خلیح فارس گفت: تابستان امسال نیروگاه خلیج فارس با تمام توان خود در پیک مصرف کار تولید برق را انجام می دهد.
سایانی با قدردانی از حمایت شرکت مادر تخصصی افزود؛ کارهای تعمیراتی و بازدید های دوره ای واحدهای نیروگاه گازی خلیج فارس قبل از پیک تابستان انجام شده است تا کار تولیدبرق در تابستان به صورت تمام وقت و بدون توقف انجام گیرد.
وی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروگاه خلیج فارس در گرمای تابستان تمام تلاش خود را برای تولید برق به کار می گیرند تا خدمت رسانی به مردم به نحو احسن انجام پذیرد. [tts-end]