• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 12:06
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تعمیرات واحد شماره 4 گازی نیروگاه شهید رجایی آغاز شد

واحد شماره 4 گازی نیروگاه شهید رجایی با هدف انجام تعمیرات از شبکه سراسری تولید خارج شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی- در ادامه ی اجرای برنامه های تعمیرات واحدهای سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره 4 گازی به منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل مرحله اول، از شبکه تولید، خارج و به دست تعمیرات سپرده شد. بازدید مسیر گاز داغ و تعویض نازل مرحله اول، مهم ترین هدف از انجام این تعمیرات است که در حاشیه ی آن، فعالیت های تعمیراتی مربوط به المان های بویلر واحد، همراه با بررسی نقاط قابل بهبود آن و تعویض لوله های IP اواپراتور، همچنین بازدید تجهیزات مربوط به سیستم های کمکی و انجام پرمیت های موکول به شات دان، هم در این دوره از برنامه های تعمیرات به انجام خواهد رسید. روتور توربین واحد شماره 5 گازی هم که برای بازبینی و تعمیرات، از واحد جدا شده بود، پس از انجام فعالیت های تعمیرات و تراش کاری در محل یاتاقان شماره 3، در جایگاه خود، نصب و بالانس گردید و پیش بینی می شود پس از اتمام فعالیت ها، طبق برنامه ریزی منطبق با جدول زمانبندی تعمیرات، به شبکه سراسری تولید متصل شود. هم اکنون علاوه بر واحد شماره 4 گازی و واحدهای شماره 5 و 6 گازی به همراه بویلرهای آن، واحد شماره 3 بخاری سیکل ترکیبی هم برای انجام تعمیرات، از مدار تولید خارج شده و واحد شماره 3 بخاری با ظرفیت 250 مگاوات هم در دست تعمیرات اساسی قرار دارد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1807
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست