تجلیل از فعالین امور ورزش صنعت آب و برق هرمزگان
در چهاردهمین جلسه فصلی دبیران هیئت های ورزشی صنعت آب و برق استان ها از مهدی عارفه به عنوان عضو کمیته ورزش صنعت آب و برق استان هرمزگان با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.
دوشنبه 01 تیر 1405
در چهاردهمین جلسه فصلی دبیران هیئت های ورزشی صنعت آب و برق استان ها از مهدی عارفه به عنوان عضو کمیته ورزش صنعت آب و برق استان هرمزگان با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.