• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:08
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بهسازی شبکه رادیویی (بیسیم) در شرکت مدیریت تولید برق ری

بهسازی شبکه رادیویی (بیسیم) و نصب آنتن جدید بر روی دکل مخابراتی شرکت مدیریت تولید برق ری انجام شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری - بهسازی شبکه رادیویی (بیسیم) و نصب آنتن جدید بر روی دکل مخابراتی ساختمان بهره برداری و ساختمان حراست نیروگاه ری با همکاری معاونت فنی و مهندسی و دفتر حراست انجام شد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2311
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست