برگزاری مانور پدافند غیر عامل در نیروگاه شازند
به گزارش روابط عمومي، مانور پدافند غير عامل و مديريت بحران، خنثیسازی اقدامات خرابکارانه، امداد و نجات و تخلیه ساختمان در محل نیروگاه شازند با حضور تيمهاي امدادي ایستگاه آتشنشانی، مرکز سلامت کار و جمعی از بیسجیان نیروگاه و گروه امداد شهرستان شازند برگزار گرديد. هدف از برگزاري اين مانور ايجاد آمادگي بيشتر بين نيروهاي خدمات رسان و هماهنگي بيشتر دستگاههاي پشتيبان در زمان بروز حادثه و خطر اعلام گرديد.