• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 07:33
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دومین جلسه هماهنگی تولید نیروگاه‌های خراسان بزرگ در سال 97

دومین جلسه کارگروه هماهنگی تولید نیروگاه‌های خراسان بزرگ، روز دوشنبه 11/04/97 در محل سالن جلسات شرکت تولید نیروی برق خراسان، با حضور نمایندگانی از کلیه نیروگاه‌های استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و شرکت آذرخش با حضورمدیریت عامل و همکاران فنی شرکت تولید برق خراسان برگزارشد.

[tts-start] ​ به گزارش روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق خراسان، دومین جلسه کارگروه هماهنگی تولید نیروگاه‌های خراسان بزرگ، روز دوشنبه 11/04/97 در محل سالن جلسات شرکت تولید نیروی برق خراسان، با حضور نمایندگانی از کلیه نیروگاه‌های استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ازجمله: نیروگاه شهید کاوه، گازی قاین، شیروان، طوس، مشهد، فردوسی، شریعتی، نیشابور، شمس سرخس، شرکت مدیریت نیروگاه‌های گازی خراسان، مرکز دیسپاچینگ استان و شرکت آذرخش با حضور مدیریت عامل و همکاران فنی شرکت تولید برق خراسان برگزار شد. در این جلسه پیرامون مشکلات تولید، محدودیت‌های انتقال، تعمیرات واحدها و بررسی حوادث خروج و محدودیت نیروگاه­ها، بحث و تبادل‌نظر شد. اهم موارد مطرح‌شده در این جلسه: -پیگیری مسئله محدودیت مصرف سوخت گاز نیروگاه‌های استان -گزارش بررسی وضعیت تولید و مصرف انرژی در اردیبهشت و خرداد 97 - گزارش نیروگاه فردوسی در خصوص پیشرفت بخش بخار و مشکلات پیشرو. - گزارش نیروگاه شیروان در خصوص نصب بخش بخار این نیروگاه، تحویل موقت واحدها از ابتدای سال و مشکلات پیشرو برای اتمام واحدهای بخار. - پیگیری انتقال سیگنال‌های مورد درخواست دیسپاچینگ. - تأکید بر آمادگی کامل واحدها در زمان پیک مصرف. - گازرسانی به نیروگاه شمس سرخس که از ابتدای تیرماه 2 واحد با سوخت گاز در مدار قرارگرفته است.​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2921
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست