بالانس تجهیزات دوار در نیروگاه کرمان انجام شد
برای اولین بار در نیروگاه کرمان بالانس تجهیزات دوار توسط پرسنل این نیروگاه و بدون نیاز به پیمانکار انجام شد.
در تجهیزاتی که در اثر آنبالانسی دارای ارتعاش بالا هستند می توان با انجام بالانس مقدار ارتعاش را کاهش داد.
لذا ویبره دو عدد از تجهیزات دوار (فن سیل های شماره یک بویلر 4و7) با انجام عملیات بالانس به حد نرمال بازگشت که این امر باعث افزایش توان علمی و عملیاتی پرسنل نیروگاه، جلوگیری از ایجاد عیوب ثانویه، آماده بکار بودن تجهیزات جهت تولید می گردد.
[tts-end]