• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:08
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش تولید برق در نیروگاه گازی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس، احمد سایانی سرپرست نیروگاه گازی خلیجفارس با اعلام عملکرد سال96 که با افزایش تولید برق به میزان 9/24 درصد نسبت به سال 95 خبر داد.ایشان بیان نمود؛ تولید برق در نیروگاه گازی خلیج فارس با شش واحد 1/165 مگاواتی جمعا به ظرفیت 990 مگاوات ساعت به میزان پنج میلیون و 120هزار و 611 مگاوات ساعت رسید. و این تولید با توجه به شرایط گرم آب و هوایی تابستان گذشته کم نظیر می باشد.

[tts-start] ​سرپرست نیروگاه گازی خلیج فارس با عرض تبریک اعیاد ماه رجب و شعبانیه، این موفقیت ارزشمند را حاصل زحمات مستمر تمامی کارکنان متعهد نیروگاه و پشتیبانی بی دریغ شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی دانست و اظهار نمود که کارکنان نیروگاه تمام تلاش خویش را برای آمادگی تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال که به عنوان سال حمایت از تولید ملی می باشد بکار خواهند گرفت. همچنین ایشان اظهار نمود؛ نیروگاه خلیج فارس در سال 96 در شاخص های مختلف فنی و اداری موفق به کسب  رتبه های برتر شد.  که میتوان در این زمینه از کسب رتبه برتر در ارزیابی آمادگی تولید برق در تابستان بین نیروگاه های کشور، کسب مقام اول در جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت و کسب رتبه سوم ارزیابی روابط عمومی بین نیروگاههای کشور نام برد. سرپرست نیروگاه خلیج بیان نمود، برای ایجاد آمادگی واحدهای نیروگاه خلیج فارس، طبق برنامه ریزی  قبلی تعمیرات اساسی واحد دو و سه  در حال انجام می باشد  و مراحل پایانی را طی می کند که ان شاالله تا پایان فروردین این تعمیرات خاتمه و تمامی واحد های نیروگاه در سال 96 با ظرفیت کامل در مدار تولید خواهند بود. لازم به ذکر است نیروگاه گازی خلیج فارس به عنوان حامی  محیط زیست در  تولید انرژی پاک و عاری از هر نوع آلودگی قرار گرفته است. این نیروگاه دارای شش واحد 1/165 مگاواتی از نوع GT 13_E2 می باشد که در جنب شهر قلعه قاضی قرار دارد و بیشتر از یک سوم تولید برق استان را بر عهده دارد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2142
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست