• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 10:13
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش 8/25 درصدی تولید برق نيروگاه رامين اهواز در تابستان 96

تولید3 ميليون و397هزارو 800مگاوات ساعت و پایداری74روزه هر 6 واحد تولیدی در تابستان طاقت فرسا؛ حاصل همت تلاشگران این نیروگاه بوده است.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه با تولید 3 ميليون و 397 هزار و 800  مگاوات ساعت در تابستان طاقت‌فرسا و بی‌سابقه سال جاری توانست  ضمن پایداری 74 روزه هر 6 واحد تولیدی خود در طول اين فصل ، میزان تولید خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل  8/25 درصد افزایش دهد .  داوود محمودی، مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : نیروگاههاي حرارتی بیشترین سهم را در تامین انرژی برق کشور دارند و  نگهداري ،تعميرات و بهره برداري از اين نوع نيروگاهها بدليل ساختار پيچيده اي كه دارند داراي حساسيت و چالشهاي فراواني بويژه در فصل تابستان و ايام پيك برق هستند . وي ادامه داد :  نيروگاه رامين با 6 واحد توليدي و با ظرفيت 1850 مگاوات ساعت بعنوان بزرگترين نيروگاه بخاري كشور، تامين كننده بیش از 30 درصد برق استان خوزستان مي باشد  که در مداربودن هر 6 واحد توليدي آن نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان و پشتیبانی از شبکه سراسری کشور دارد.​ محمودی افزود: تولید این انرژی حياتي جز با همت ، تجربه و تخصص بالای کارکنان متعهد و دلسوز میسر نبوده و خدا را شاکریم که با وجود محدودیت ها و گرمای بی سابقه تابستان سال جاری توانستیم 74 روز از 3 ماهه تابستان 96 را با حداكثر ظرفيت و در مدار بودن هر 6 واحد توليدي سپري نمائيم و با توليد پايدار خود تامين كننده رفاه و آسايش مردم شريف ايران اسلامي بويژه مردم خونگرم خوزستان باشيم . لازم بذکر است استان خوزستان بدلیل شرایط اقلیمی و استقرار صنایع بزرگ، پس از استان تهران بیشترین مصرف انرژی برق را در کشور دارد. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2575
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست