• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:29
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افزايش توليد در نيروگاه شهيد سليمي‌ ‌نكا

توليد انرژي نيروگاه شهيدسليمي نكا در 4 ماهه نخست سالجاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 2.4 درصد افزايش يافت.

[tts-start] ​به گزارش دفتر روابط عمومي شركت مدیریت تولید برق شهید سلیمی نکا- در اين مدت 3 ميليارد و 637 ميليون و 657 هزار كيلووات ساعت انرژي در واحدهاي بخاري و سيكل­ تركيبي اين نيروگاه توليد شد. از اين ميزان توليد 3 ميليارد و 495 ميليون و 642 هزار كيلووات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تحويل شد. در اين چهار ماه بيش از 88.60 درصد انرژي توليدي در واحدهاي بخاري و حدود 11.40 درصد در واحدهاي سيكل تركيبي بدست آمده است.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2857
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست