• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 11:06
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افزايش 3.5 درصدي توليد در نيروگاه شهيد سليمي­ ‌نكا

در شش ماهه نخست سالجاري بالغ بر 6 ميليارد و 119 ميليون و 109 هزار كيلووات ساعت انرژي در نيروگاه شهيدسليمي نكا توليد شد كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل بيش از 3.5 درصد افزايش را نشان مي­دهد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا و به نقل از معاونت مهندسي وبرنامه ­ريزي شركت، از اين ميزان توليد 5 ميليارد و 887 ميليون و 400 هزار كيلووات ساعت انرژي خالص به شبكه سراسري برق كشور تحويل شد. در اين شش ماه 83.4 درصد انرژي توليدي در واحدهاي بخاري و حدود 16.6 درصد در واحدهاي سيكل­تركيبي بدست آمد. همچنين در اين مدت سهم سوخت گاز در توليد انرژي نيز با رشدي 9 درصدي نسبت به سال گذشته به 89 درصد رسيد. لازم به ذكر است در اين شش ماه بيش از 54 درصد انرژي تعهدي سالجاري نيروگاه، طبق قرارداد محقق شد.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2002
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست