• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:56
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

احداث خط لوله جهت جداسازی آب تولیدی آبشیرین کن های نیروگاه بندرعباس توسط پرسنل کارگاه جوشکاری

خط لوله جدید جهت جداسازی آب تولیدی آبشیرین کن های نیروگاه بندرعباس توسط پرسنل کارگاه جوشکاری این نیروگاه انجام شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- خط لوله جدیدی جهت جداسازی آب تولیدی آبشیرین کن ها به واحد های بخار نیروگاه بندرعباس توسط پرسنل کارگاه جوشکاری این شرکت احداث گردید. از مزایای این خط لوله تسهیل ، تسریع و بهینه سازی آب مصرفی واحد های بخار نیروگاه بندرعباس خواهد بود. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2245
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست