احداث خط لوله جهت جداسازی آب تولیدی آبشیرین کن های نیروگاه بندرعباس توسط پرسنل کارگاه جوشکاری
خط لوله جدید جهت جداسازی آب تولیدی آبشیرین کن های نیروگاه بندرعباس توسط پرسنل کارگاه جوشکاری این نیروگاه انجام شد.
سه شنبه 02 تیر 1405
خط لوله جدید جهت جداسازی آب تولیدی آبشیرین کن های نیروگاه بندرعباس توسط پرسنل کارگاه جوشکاری این نیروگاه انجام شد.