• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 13:09
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای مانور مشترک اطفاء حریق در محل نیروگاه طوس

مانورمشترک اطفاء حریق با حضور پرسنل بهره برداری ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه فردوسی با موفقیت اجرا گردید.

[tts-start] ​ به گزارش معاونت فنی و مهندسی شرکت تولید نیروی برق خراسان، مانور مشترک آموزشی اطفاء حریق در روز سه شنبه مورخ 9بهمن ماه ١٣٩7با همکاری واحد ایمنی و بهداشت نیروگاه طوس درمحل نیروگاه با حضور پرسنل بهره برداری ایستگاه گاز نیروگاه فردوسی ونظارت کارشناسان این شرکت  برگزار گردید. مجری مانور بعد از برگزاری یک دوره آموزشی با بررسی تجهیزات وکپسول های آتش نشانی مشکلات احتمالی حین آتش سوزی و راهکارهای پیشگیرانه را در محل ایستگاه برای اعضاء بیان نمود. هدف از اجرای این مانور تمرین عملیاتی اطفای حریق، سنجش توانمندیها و کسب آمادگی بیشتر پرسنل برای مقابله با تهدید‌های احتمالی حاصل از وقوع آتش‌‌سوزی بود. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1685
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست