اجرای مانور مشترک اطفاء حریق در محل نیروگاه طوس
مانورمشترک اطفاء حریق با حضور پرسنل بهره برداری ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه فردوسی با موفقیت اجرا گردید.
دوشنبه 01 تیر 1405
مانورمشترک اطفاء حریق با حضور پرسنل بهره برداری ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه فردوسی با موفقیت اجرا گردید.