• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:47
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز روند بازسازی و احیای واحد دو گازی فیات نیروگاه تبریز

پس از حادثه واحد دو گازی فیات در سال 1386 ، عملیات بازسازی آن از دی ماه 1397 شروع شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی نیروگاه تبریز- واحد شماره 2 نیروگاه گازی فیات تبریز در پی حادثه ای در سال 1386 آسیب دیده و از مدار خارج گردید که در بازدید معاونت محترم راهبری شرکت مدیریت تولید برق حرارتی،  به مدار آمدن  این واحد نیروگاههی برای پیک تابستان 1398 مورد تاکید قرار گرفت . لذا در جهت بازسازی، تعمیر و راه اندازی ا واحد گازی  32 مگاواتی تبریز، برنامه ریزی مختلفی صورت گرفت بر این اساس تصمیم گرفته شد تعدادی از قطعات توسط شرکتهای خارجی  و تعدادی توسط داخل ساخته شود و در تامین بعضی از قطعات مورد نیاز از نیروگاه ری کمک گرفته شود. پس از هماهنگی های لازم سه ردیف از پره های متحرک توسط یک شرکت ایرانی- فرانسوی که خواست نامش فاش نشود تامین گردید و پره های ثابت نیزدر ایران ساخته شدند. مدیر نیروگاه حرارتی تبریز، ادامه روند بازسازی و تعمیر واحد 2 گازی نیروگاه تبریز را از جمله برنامه ریزی های لازم برای آمادگی پیک تابستان 1397 دانست. مهندس نیاپاک گفت: انشاءالله در ادامه روند بازسازی، با رسیدن قطعات مورد نیاز و نصب آت و انجام تعمیرات لازم، واحد شماره 2 نیروگاه گازی تبریز برای تولید پیک تابستان آماده خواهد بود. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 1690
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست