• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 14:07
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واحد 8 گازی نیروگاه کرمان به شبکه سراسری پیوست

پس از انجام تعمیرات اساسی ، واحد 8 گازی نیروگاه کرمان وارد مدار شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی نیروگاه کرمان، با همت همکاران تعمیرات این نیروگاه و شرکت پیمانکار، پس از بازسازي یاتاقان ژورنال کمپرسور و اعمال تنظیمات طبق دستورالعمل سازنده،  رفع عیب از درب های آنتی ایمپلوژن و دیگر قسمت های ایراینتک، تعویض آجرهای نسوز محفظه احتراق و اصلاح کستل های میکسینگ چمبر واحد ۸ گازی این نیروگاه استارت و در مدار قرار گرفت و هم اکنون در حال بهره برداری است. [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2531
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست