• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 12:06
  • تعداد بازدید : 1
  • تعداد بازدیدکننده : 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تجلیل از فعالین امور ورزش صنعت آب و برق هرمزگان

در چهاردهمین جلسه فصلی دبیران هیئت های ورزشی صنعت آب و برق استان ها از مهدی عارفه به عنوان عضو کمیته ورزش صنعت آب و برق استان هرمزگان با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

[tts-start] ​ به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس، چهاردهمین جلسه فصلی دبیران هیات های ورزشی صنعت آب و برق استان ها ، روساء و دبیران انجمن های ورزشی وزارت نیرو که به میزبانی هیات ورزش صنعت آب و برق هرمزگان در چهارم و پنجم اسفندماه  با حضور مشاور معاون حقوقی ، امور مجلس و پشتیبانی ومسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق و مدیران عامل صنعت آب و برق استان هرمزگان برگزار گردید، در این همایش مالک حسین زاده مشاور وزیر نیرو در امور ورزش  از مهدی عارفه به عنوان عضو هیئت ورزش صنعت آب و برق استان هرمزگان به پاس تلاش های صادقانه در امر ورزش و کوشش برای ارتقاء ورزش و ایجاد همدلی بیشتر در بین کارکنان و خانواده های صنعت آب و برق استان هرمزگان تقدیر به عمل آورد. ​ [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2177
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست