بهسازی شبکه رادیویی (بیسیم) در شرکت مدیریت تولید برق ری
بهسازی شبکه رادیویی (بیسیم) و نصب آنتن جدید بر روی دکل مخابراتی شرکت مدیریت تولید برق ری انجام شد.
سه شنبه 02 تیر 1405
بهسازی شبکه رادیویی (بیسیم) و نصب آنتن جدید بر روی دکل مخابراتی شرکت مدیریت تولید برق ری انجام شد.