واحد305 مگاواتی شماره 2 نیروگاه رامین اهواز پس از تعمیرات مياندوره اي وارد مدار سراسری برق کشور شد
واحد 305 مگاواتی شماره 2 نیروگاه رامین اهواز پس از انجام تعمیرات مياندوره اي مجددا وارد مدار سر اسری برق کشور شد .
دوشنبه 01 تیر 1405
واحد 305 مگاواتی شماره 2 نیروگاه رامین اهواز پس از انجام تعمیرات مياندوره اي مجددا وارد مدار سر اسری برق کشور شد .