• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 09:30
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نصب سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش در نیروگاه خلیج فارس انجام شد

با توجه به الزام سازمان محیط زیست، سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش برای سه واحد در نیروگاه گازی خلیج فارس نصب شد.

[tts-start] ​به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق خلیج فارس- با توجه به الزام و درخواست سازمان محیط زیست از شرکتهای صنعتی بخصوص نیروگاههای کشور برای نصب سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش صنایع داشت، سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی دودکش برای سه واحد در نیروگاه گازی خلیج فارس نصب گردید. این سیستم طی انجام مراحل قانونی توسط شرکت دلتا گاز مبین نماینده انحصاری شرکتdr.fodich آلمان نصب گردید و در تاریخ 24 آبان ماه 1396 به صورت موقت به نیروگاه تحویل داده شد. قابل توجه است این سیستم برای پایش گازهای خروجی دودکش در طول راه اندازی واحدها بعد از تعمیرات اساسی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که نیروگاه گازی خلیج فارس با توجه به پایین بودن میزان الودگی در خروجی دودکشها، بارها به عنوان صنعت سبز مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است.  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2502
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست