• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 12:34
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومين نشست علمي - آموزشي مسئولان ايمني شهرستان نكا در نيروگاه

سومين نشست علمي – آموزشي مسئولان ايمني واحدهاي صنعتي شهرستان نكا با هدف تبادل تجارب و ارتقاء توانمندي آنان از طريق افزايش دانش و مهارت براي صيانت از نيروي كار شاغل در صنايع به ميزباني نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

[tts-start] ​
نشست مسئولان ايمني واحدهاي صنعتي شهرستان نكا در نيروگاه شهيد سليمي نكا
​      سومين نشست علمي – آموزشي مسئولان ايمني واحدهاي صنعتي شهرستان نكا با هدف تبادل تجارب و ارتقاء توانمندي آنان از طريق افزايش دانش و مهارت براي صيانت از نيروي كار شاغل در صنايع به ميزباني نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
      در اين نشست كه رؤساي ادارات صنعت، معدن و تجارت، محيط زيست و تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمع ديگري از مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند، ابتدا معاون مالي و پشتيباني شركت مديريت توليدبرق نكا از نيروي انساني به عنوان بزرگترين سرمايه سازمان ياد كرد و گفت: سالم­سازي محيط كار و در نتيجه صيانت از نيروي انساني بايد در اولويت كار سازمان­ها قرار گيرد.
      فرهاد كريمي همچنين افزود: توسعه پايدار زماني اتفاق خواهد افتاد كه همه الزامات و مقررات مرتبط با حفظ نيروي انساني، منابع طبيعي و محيط زيست بصورت متوازن مراعات گردد.
      وي همچنين به اهميت H.S.E در واحدهاي صنعتي اشاره كرد و گفت: H.S.E در نيروگاه­ها و صنعت برق امري الزامي و ضروري است نه يك انتخاب كه با تغيير نگرش و مديران، دست­خوش تحول گردد.
        در ادامه مهندس حجت­ ا … گل­بابائيان كارشناس مسئول ايمني و بهداشت كار شركت مديريت توليدبرق نكا گزارشي از عملكرد يك­ساله نيروگاه در حوزه ايمني و بهداشت­كار ارائه نمود و سپس برنامه نشست طبق دستور كار تنظيمي ادامه يافت.    [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2747
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست