واحد۴ نیروگاه بندرعباس باشبکه سراسری پارالل گردید.
[tts-start]
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان- حجت اسدی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان اظهارداشت: واحد ۴ نیروگاه بندرعباس که به علت شروع تعمیرات دوره ای در تاریخ 1 آبان 97 از مدار خارج شده بود. پس از پایان عملیات مجددا با شبکه سراسری پارالل گردید.
[tts-end]