• تاریخ انتشار : 0/00/00 - 08:09
  • تعداد بازدید : 2
  • تعداد بازدیدکننده : 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بالانس تجهیزات دوار در نیروگاه کرمان انجام شد

برای اولین بار در نیروگاه کرمان بالانس تجهیزات دوار توسط پرسنل این نیروگاه و بدون نیاز به پیمانکار انجام شد.

[tts-start] به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق کرمان- یکی از اصلی ترین عیوبی که باعث ایجاد ارتعاش می شود آنبالانسی تجهیزات دوار است. از  عواقب بالا بودن ارتعاش می توان به کاهش عمر بیرینگ ها، لقی نشیمنگاه بیرینگ،  آسیب به الکتروموتور و استراکچر اشاره کرد.

در تجهیزاتی که در اثر آنبالانسی دارای ارتعاش بالا هستند می توان با انجام بالانس مقدار ارتعاش را کاهش داد.

لذا ویبره دو عدد از تجهیزات دوار (فن سیل های شماره یک بویلر 4و7) با انجام عملیات بالانس به حد نرمال بازگشت که این امر باعث افزایش توان علمی و عملیاتی پرسنل نیروگاه، جلوگیری از ایجاد عیوب ثانویه، آماده بکار بودن تجهیزات جهت تولید می گردد.
 
 
 
  [tts-end]
  • گروه خبری : اخبار,تعمیرات
  • کد خبر : 2092
کلمات کلیدی
رسول صادقی
خبرنگار

تست