واحد شماره سه نیروگاه برق بعثت در پی نشتی شدید بویلر و خروج از مدار در دست تعمیرات قرار گرفت.
[tts-start]
به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی: در تعمیرات این واحد اقداماتی از قبیل تعویض روتور قدیمی از پیش تعمیر شده واحد دو به جای روتور آسیب دیده واحد سه، رفع گداختگی بویلر، تست هیدرو استاتیک، رفع نشتی، رفع ایرادهای ایر هیترها، بازدید بسکتهای سرد و گرم، رفع نشتی روغن از گیربکس فنهای برج خنک کن و بازدید از کوپلینکهای گاردان در دستور کار قرار خواهد گرفت.وی ادامه داد: تعویض عایق بویلر و رفع ایراد عایقهای داخل کانال اکونو مایزر، سرویس تابلوهای Mcc، بریکرهای480 ولت، تست کلیدهای 2400ولت، بازرسی ترانسهای واحد، بازدیدهای لازم تحریک، تستهای لازم سوئیچ فشار، ترانسمیترها، ثباتهای محلی، گیج های فشار، ترموکوپلها و ترموگیجها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت خواهد بود.
[tts-end]