واحد 4 گازی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از مدار خارج شد
واحد چهار گازی نیروگاه شهید سلیمانی به منظور بازدید چهار هزار ساعته از مدار تولید خارج شد.
چهارشنبه 03 تیر 1405
واحد چهار گازی نیروگاه شهید سلیمانی به منظور بازدید چهار هزار ساعته از مدار تولید خارج شد.