تولید نیروگاه اسلام آبادغرب از مرز 286 میلیون کیلووات ساعت گذشت
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه، بیش از 286 میلیون کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه گازی اسلام آباد غرب تولید شده است.
واحد گازی شماره 15 نیروگاه ری از مدار تولید خارج شد
واحد گازی 25 مگاواتی شماره 15 نیروگاه ری به منظور بازدید و انجام تعمیرات اساسی برای مدت 55 روز از مدار تولید خارج شد.
بازگشت مولد G11 کرافت نیروگاه یزد به مدار تولید
مولد گازی G11 کرافت نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با ظرفیت نامی 60 مگاوات به شبکه سراسری برق کشور بازگشت.
واحدهای گازی نیروگاه آریان زنجان زمستان امسال وارد مدار میشوند/ کسری تولید برق استان زنجان برطرف میشود
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: دو واحد گازی نیروگاه سیکلترکیبی آریان (زنجان2) به ظرفیت 366 مگاوات زمستان امسال وارد مدار خواهند شد.
واحد دو بخار نيروگاه بندرعباس از مدار خارج شد/ اجرای 3 پروژه تعمیرات دورهای در واحدهای بخار نیروگاه
واحد دو بخار نيروگاه بندرعباس به منظور انجام تعميرات دورهای از مدار خارج شد.
ظرفیت نیروگاه نکا 484 مگاوات افزایش خواهد یافت/ نیاز مبرم استان مازندران به افزایش توان تولید برق
مجری طرح نیروگاههای گازی شرکت برق حرارتی با اشاره به نیاز مبرم استان مازندران به افزایش توان تولید نیروی برق، افزود: بر همین اساس پروژه ساخت بلوک سیکلترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهیدسلیمی نکا به ظرفیت ۴۸۴ مگاوات در دستور کار گرفته است.
واحد شماره 2 نیروگاه حرارتی شازند وارد مدار شد
واحد شماره دو نیروگاه حرارتی شازند در مجموع با انجام کامل تمامی پرميتها و رفع اشکالات واحد زودتر از موعد مقرر راهاندازی و با توليد حداکثری به شبکه سراسری پیوست.
تعمیرات دورهای واحدهای نیروگاه بعثت آغاز شد
همزمان با پایان یافتن پیک مصرف برق تابستان در کشور، فعالیتهای تعمیراتی نیروگاه بعثت تهران به منظور آمادگی هر چه بیشتر واحدهای این مجموعه برای تولید پایدار انرژی در شبکه آغاز شد.
تولید نیروگاه شهید کاوه از مرز 1.6 میلیارد کیلووات ساعت گذشت/ کاهش 55 درصدی ضریب خروج اضطراری واحدهای نیروگاه
نیروگاه شهیدکاوه در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 607 میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید و در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار داده است.
تفاهمنامه احداث 10 هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی توسط صنایع امضا شد
تفاهمنامه همکاری وزارتخانههای نیرو و صنعت، معدن و تجارت در زمینه ایجاد حداقل 10 هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی از طریق احداث نیروگاه جدید و تکمیل سیکل نیروگاههای موجود توسط شرکتهای صنعتی و معدنی با حضور وزرای این دو وزارتخانه امضا شد.