میزان تولید برق نیروگاه طی مهرماه امسال 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
[tts-start]
به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه ری اظهار داشت: در مهر ماه امسال تولید بیش از 303 میلیون کیلووات ساعت انرژی و افزایش 33 درصدی تولید نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.بادرستانی افزود: از این میزان تولید حدود 301 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در مهرماه به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.وی با اشاره به اینکه نیروگاههای حرارتی در فصل تعمیرات به سر میبرند، تاکید کرد: حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه برای تابستان آینده یکی از مهمترین برنامههای مجموعه محسوب میشود.
[tts-end]