بهرهبرداری از معدن نخستین نیروگاه زغالسوز ایران آغاز شد/ استخراج زغالسنگ حرارتی برای نخستین بار در کشور
اجرای عملیات آمادهسازی و بهرهبرداری از معدن زغال نیروگاه طبس جهت استخراج سالانه دو میلیون تن زغال برای تامین سوخت این نیروگاه آغاز شد.
جمعه 05 تیر 1405
اجرای عملیات آمادهسازی و بهرهبرداری از معدن زغال نیروگاه طبس جهت استخراج سالانه دو میلیون تن زغال برای تامین سوخت این نیروگاه آغاز شد.